Pagina's

maandag 24 maart 2014

Weekend voorbij

Zo het weekend weer voorbij. 
We zijn gisteren nog even naar de Hobby expo in Dongen geweest. 
Wat zijn er veel verschillende hobby's. 
Er stonden mensen die postzegels verzamelden maar ook iemand die oude klokken restaureerde. 
Ook waren er mensen die poppetjes haakten, een mevrouw die zat te weven, wat ik nog altijd heel mooi vind, en een paar dames zaten te Quilten. 
Maar wat ik nu miste, er was niemand die iets van breien liet zien. Heb dus gelijk geïnformeerd om volgende keer mee te doen. 
Het is maar 1 keer in de 2 jaar maar is toch wel leuk om de mensen te laten zien wat je maakt. 
Dongen is ook nog niet zo heel ver weg dus dat is wel te doen. Ook hier in het dorp wordt wel eens zoiets georganiseerd en daar wil ik ook nog weleens gaan kijken of deelnemen. Wie weet kan ik dan een clubje oprichten om 1 keer in de week of 2 weken samen te breien of te haken. 
Lijkt me best gezellig en je kunt ook nog wat van elkaar leren. 
Plannen weer genoeg maar nu eerst masr eens wat aan mijn huishouden gaan doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten