Pagina's

vrijdag 28 maart 2014

Nieuwe aanwinsten

Deze week heb ik enkele nieuwe strengen wol binnen gehad.

Een daarvan is voor de sjaal Windsbraut Padua.
Deze is voor 80%merino en 20%polyamide
De andere weet ik nog niet wat ik daarvan ga maken. 
Deze is voor 50% merino en 50% tencel.
Allebei de strengen zijn met de hand geverfd.
Deze komen van de webwinkel Bollekes.
Deze heeft zeer mooie en goed betaalbare strengen wol met de mooiste namen uit de natuur, zoals boself, paddestoel, enz.
Ben benieuwd hoe de wol breit en of hij mooi is als hij verwerkt is.
Ik houd jullie op de hoogte, eerst mijn sjaal Japanse golven afmaken. 

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachtige wol uit. Ik hoop voor jou dat die goed verwerkt.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie wol en wat ben je weer prachtige dingen aan het maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Astrid. Inderdaad de wol is prachtig en breit ook nog fijn. En helemaal niet duur, ook belangrijk.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen