Pagina's

dinsdag 11 maart 2014

Camelia

Zou het vandaag net zo mooi weer worden als de afgelopen dagen. Ik hoop het toch zo. Heb al tegen mijn man gezegd probeer maar een paar middagjes vrij te nemen, kunnen we genieten van het mooie weer. 
Gisteren is mijn wol nog niet binnengekomen, hoop dat hij vandaag bij de post zit. Ga ik er toch aan proberen te beginnen. 
Lijkt me wel een ingewikkeld patroon, maar ach daar komen we ook wel weer uit. 
Ik heb gisteren nog wel even fotos van mijn Camelia gemaakt. En zeg nou zelf als je zoiets ziet staan wordt je toch gelukkig. 


En als je de kleur goed bekijkt lijkt hij heel veel op mijn Japanse Golvensjaal.
Voor vandaag geniet weer van de hopelijk mooie dag.
Morgen kan het zomaar 15 graden kouder zijn. (Wat ik niet hoop)

2 opmerkingen:

  1. Ik heb voor morgen goed weer gereserveerd, dus dan komt wel goed.
    Mooi hé die bloemen. Geniet ervan !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat het goed weer blijft, vandaag was het wel een stuk kouder. Mijn wol komt pas later en word een andere kleur want de andere was ook stuk. Ach ik twijfelde toch tussen twee heel verschillende kleuren dus. Verassing waf er straks gaat komen.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen