Pagina's

zaterdag 15 maart 2014

Het begin is er.

Gisteren begonnen met de Queen Anne sjaal van MMario. 
Wat was het begin even moeilijk. Dacht eerst dat het nooit zou lukken. Eerst geprobeerd met 4 en 5 naalden dat lukte niet. Toen de magic loop geprobeerd lukte eerst ook niet. Toch vol gehouden en toen ik eenmaal 32 steken op de naald had staan weer teruggegaan naar de 5 naalden.
Toen ik aan de 96 steken zat teruggegaan naar de rondbreinaald.
Zo ziet het er nu uit. Nu nog even steekmarkeerders plaatsen. En ik moet nog even nieuwe naalden bestellen want ik heb in maat 4 geen langere. Maar kan hier nog wel even mee vooruit hoor. 
Voor iedereen die naar de breidagen in Amersfoort gaan veel plezier. 

2 opmerkingen:

  1. gaaf! heb je het setje rondbreinaalden niet meer dan? Dan kan je een kabel zolang als je wilt gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eveline,

    Nee ik had alleen een losse kabel van 80cm gekocht en een setje naalden nr 3. Nu ben ik begonnen met een gewone ķleine rondbreinaald. Maar ik heb al 3 kabels een connector en 4 maten naalden besteld vanavond, dus volgende week kan ik vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen