Pagina's

donderdag 20 maart 2014

De post is binnen.

Wat kan post openmaken toch leuk zijn. 
Vooral als er dan ook nog een klein kadootje in zit. 
Ik maak de envelop open en er zitten op het plastic heel leuk 2 metalen handjes opgeplakt met handmade erop. Deze kun je aan iets wat je gemaakt hebt naaien. Wat een leuk gebaar van Wolhalla, dank hiervoor. 
Dan ga je verder natuurlijk, eerst zie je de connectors en maak je het pakje open en dan heb je alles in je handen

Wat ben ik hier blij mee. Ik moet zeggen ik heb ook een kabel van 50cm besteld maar daar moet je eigenlijk korte naaldpunten bij hebben. Maar om de kabel te verlengen is hij weer wel fijn. Heb nu 4 kabels en kan verschillende lengtes maken. Of ik het ooit ga gebruiken weet ik niet, de tijd zal het leren. 
Wel heb ik gelijk mijn sjaal overgezet naar een 60cm kabel en toen ik halverwege was kon je het patroon goed zien dus snel op de foto gezet. Gaat wel goed vind ik. Alleen de toeren worden wel al heel lang. Zit er trouwens nu al over te verzinnen om ook een vierkante van MMario te maken, maar eerst de 2 sjaals die ik onderhande heb maar afmaken. 

1 opmerking:

  1. Eindelijk is je pakketje aan gekomen. Wat leuk die handjes erbij...
    Nu je werkje op de grotere naald staat zie je het motief ook beter. MOOI !!!
    Veel plezier nog.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen