Pagina's

zaterdag 8 maart 2014

Nog een keer golven.

Wat is het toch lekker weer buiten. Het scheelt gewoon 2 jassen met vorig jaar. 
Zaten de vogeltjes vorig jaar nog met bontjasjes aan in de voliere, vandaag zijn de nestbakjes er al in gehangen. En wat denk je de vogeltjes gingen ze gelijk verkennen. Ook hebben ze vandaag een lekker badje gehad. Dat is echt genieten, voor de vogeltjes en voor ons want er is niks mooiers als die spetterende vogeltjes in het water. 
De duiven zijn alweer een nest aan het bouwen op de balk onder het dak. En mijn camelia staat zo mooi in bloei, het lijkt wel zomer vandaag. We reden daarstraks met de auto naar huis en ik zeg tegen mijn man, alles lijkt ook al wel veel groener. 
Maar nu toch maar even de kachel aangemaakt, want 's avonds wordt het toch wel kouder. En nu lekker met mijn breiwerk op de bank. Ben nog steeds alleen bezig met de Japanse golven sjaal, en die schiet lekker op. 
Hier ligt de sjaal op mijn schoot tot aan mijn voeten, dus hij wordt al behoorlijk lang. 
De nieuwe wol is nog steeds niet binnen. Jammer eigenlijk, want had ik er dit weekend wel aan willen beginnen. 
Morgen nog lekker genieten van een warme dag en dan is het weekend weer voorbij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten