Pagina's

woensdag 26 maart 2014

Dagje vrij

Deze week heeft mijn man een paar daagjes vrij. 
Reden dus om erop uit te gaan. Gisteren dus een dakje gaan vissen. Ik niet natuurlijk. Ik mijn breiwerk mee en lekker in de auto breien. 
Daar werd het toch nog lekker warm in met als resultaat dat ik in slaap gevallen was, en toen ik wakker werd zag ik mijn man nergens meer met zijn hengel. Bleek dat hij intussen helemaal rondgelopen was. Ik had natuurlijk wel stiekem in de auto een foto gemaakt. 

Nu hopen dat het weer wat warmer wordt zodat ik gewoon buiten kan gaan zitten breien. 

1 opmerking:

  1. Ja er was nog een beetje een fris windje gisteren. Maar achter het glas in het zonnetje, daar was het lekker warm.....en ja, dan val je soms wel eens in 't slaap. ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen