Pagina's

vrijdag 21 maart 2014

Spinnewiel te koop

Wat een weer, was het gisteren zo mooi, nu valt het soms met bakken naar beneden. Maar gisteren weer wel even lekker met een   breiwerkje buiten gezeten. 
Maar nu even waar mijn berichtje vandaag over gaat. 
Ik heb een heel oud nog werkend spinnewiel staan dat staat te verstoffen
 Er zit van alles bij van wolhaspel tot twijnrek. Ook zit er nog een stok bij met een soirt koker erop. Waar dat voor dient weet ik niet. Maar omdat het hier staat te verstoffen wil ik het eigenlijk verkopen. Als iemand interesse heeft stuur me even een mailtje. 
Ik hoef er echt niet de hoofdprijs voor te hebben. 


1 opmerking:

  1. ohhh gaaf! Wil ik al heel lang! Ik ga proberen mijn man te overtuigen van het nut.... je hoort van me!

    BeantwoordenVerwijderen