Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Ongeduldig

Ik betrap er mezelf toch steeds vaker op dat ik behoorlijk ongeduldig kan zijn. Wat ik in mijn handwerken gelukkig niet heb want anders zou ik nooit een mooi werk kunnen maken. Hoewel ik daarin ook heb dat ik het af wil hebben om het eindresultaat te zien. 
Maar nu zat ik dus weer vol ongeduld op de post te wachten want ik had gisteren bericht gehad dat mijn naalden op de post waren gedaan. Maar helaas de postbode had ze niet bij. Nog een dag langer wachten. 
Mijn sjaal schiet al wel op en de naald wordt behoorlijk kort om nog verder te gaan. 
Het wordt nu net een mutsje. 
Ik heb er dus ook al 160 steken opstaan en dat op een naald van ongeveer 40 cm is al best wat. 
Ben wel blij dat ik de steekmarkeerders eraan heb gedaan, want deze pennen brei je niet altijd in 1 keer uit. Ook een nadeel van deze naalden is dat ze zo glad zijn. De steken glijden er nogal makkelijk af. Hopelijk morgen wel mijn naalden binnen, alleen dan komt de post pas 's middags dus weer wat langer wachten.
 Hoezo ongeduldig ;) 

1 opmerking:

  1. Ai, ai, zo ongeduldig. Ik duim mee voor jou dat je morgen je nieuwe naalden hebt.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen