Pagina's

maandag 10 maart 2014

Mooi weer.

Wat is het toch een heerlijk weer. Vandaag begint ook al weer zo mooi. Heb dus gisteravond al snel de eerste was in de machine gedaan en vannacht en vanochtend heel vroeg nog 1. Heb dus lekker voor 9 uur alle dieren al gevoerd en 3 wassen opgehangen. 
Laat de zon maar komen. Was ik ook nog even in mijn fotos aan het bladeren kom ik deze van vorig jaar tegen. 
Ik kan niet wachten tot het weer zover is dat de plantjes naar buiten kunnen. Zal als ik er erg in heb vandaag ook nog een foto maken van mijn Camelia, daar wordt je helemaal vrolijk van. 
Nu mijn nieuwe wol nog binnenkomen en van mijn zere rug af zijn en dan kan de week niet meer stuk. 
Allemaal een prettige dag vandaag en ben je in de gelegenheid, geniet van de zon. Ik ga in elk geval nig proberen wat te breien in de zon. 

2 opmerkingen:

  1. Zalig hé, de was buiten te drogen hangen. Heb dit ook gedaan in het weekend.
    Nog veel breiplezier in het zonnetje.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, ruikt veel frisser dan in de droger. Is alleen niet veel van breien gekomen. Gelijk de was maar opgeruimd. Tussendoor wel een paar pennen maar dat was het wel. Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen