Pagina's

woensdag 9 oktober 2019

Spinnen

Ik moet mezelf echt diep schamen. 
Zo lang niks gepost. 
Maar ik heb een reden. Of hij goed is weet ik niet maar ik heb mijn oude hobby weer opgepakt in een nieuw jasje. 
Ik ben weer helemaal verslaafd aan mijn spinnewiel. Wel een nieuwe de E-spinner 3 van Ashford. En hier kan ik dus, na nieuwe spoelen erop te laten maken zo dun mee spinnen.




Nu ben ik dus ook weer met kantsjaals bezig. Ik heb het Shetland lace ontdekt en dat is nog fijner dan het gewone lace. Monique Boonstra maakt hier hele mooie patronen voor en ben nu bezig met de Blyde. Dit is wel heel goed nadenken want elke naald wordt rechts en in patroon gebreid. Maar het eindresultaat moet zo mooi worden. Heb intussen ook mijn tweede patroon maar besteld. JHoopoop daar rond kerst mee te beginnen als ik tenminste garen gesponnen heb. Maar eerst deze af. 





2 opmerkingen:

  1. Wow, spinnen, dit is iets wat ik nog wel zou willen leren, maar de tijd ontbreekt, ik vind het super, je eigen wol spinnen. En binnenkort gaan mijn vriendin en ik een workshop volgen bij Monique, dus shetlandkant staat ook hier op het programma!!

    BeantwoordenVerwijderen