Pagina's

maandag 24 februari 2014

Wat?

Help, wat moet ik nu weer gaan breien als ik mijn sjaal Japanse Golven af heb. 
Ik krijg altijd als ik 1 project af heb de kriebels. 
Wat zal ik nu weer eens gaan breien. 
Voelde mezelf van het weekend niet helemaal happy, de griep heeft hier al behoorlijk huis gehouden en denk dat ik er nog een staartje van meepak, dus ben ik op internet aan het zoeken geweest. Nou wat ik ga maken weet ik al. De Queen Anne sjaal van MMario. 
Zoiets als deze. Maar waarvan ga ik hem maken. Hij moet gebreid met naalden 3,75. Brei ik hem op grotere of kleinere naalden geen probleem wordt hij alleen groter of kleiner. 
Had ik merino zijde gezien van Grignasco, maar daar staat naalden nr 2 bij voor open werk. Op een andere plaats staat weer nld nr 2 voor gesloten werk en nld nr4 voor open werk. 
Vind ik dan weer moeilijk om via internet te bestellen. Ook heb ik van mijn adventssjaal nog een heleboel drops lace overluggen. Als ik daar een streng van bijbestel kan ik dat eerst opmaken. Waarom zit er geen mooie wolwinkel hier in de buurt waar ik lekker kan snuffelen en waar ze wellicht ook nog breicafé houden, lijkt me zo gezellig. 
Conclusie na een heel weekend zoeken weet ik wat ik wil maken maar nog niet waarvan. Zou iedereen zo besluiteloos zijn of zou ik dat maar alleen hebben? 

2 opmerkingen:

  1. Als je de wol kan zien en voelen, das toch veel leuker dan op internet bestellen. Als je de wol al kent is dat natuurlijk geen probleem. Veel succes nog met je nieuwe project, wat het ook wordt...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is nu precies het probleem, de wol die ik mooi vind op de foto kan niet ik niet voelen en zien. Zo jammer dat er geen wolwinkel in de buurt is.

      Verwijderen