Pagina's

maandag 17 februari 2014

Huishoudbeurs

Pfoe wat ben ik moe.
Vandaag na 26 jaar weer eens naar de huishoudbeurs geweest. 
Volgend jaar ga ik gewoon naar de handwerkbeurs. Wat heb ik me geërgerd aan die trolleys zeg. 
Je valt er of overheen of ze rijden ermee over je tenen. 
Maar wat ik wel heb gekocht rasta-elastiekjes. 

Kan ik lekker gebruiken als steekmarkeerders. 
Had al wel 1 zakje en 2 zakjes zwarte maar de gekleurde zijn het fijnste in gebruik maar hier dus bijna niet te krijgen En alleen de stiekjes van het merk Zenner zijn fijn, de andere vind ik allemaal te lang en dat werkt niet fijn. Nu dus lekker 2 zakjes meegebracht en kan ik even vooruit. Waar je met iets kleins al blij mee kunt zijn. 
Nu ga ik lekker even in de relax-modus. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten