Pagina's

woensdag 12 februari 2014

Mislukt

Vertelde ik een paar dagen geleden nog dat ik tijdens de olympische spelen iets ging doen wat gemakkelijker zou breien. Nou mooi niet dus. Ik wilde zelf een omslagdeken breien in de trend van de shawl Dusk van Grace anna Farrow. 
Dit is dus niet geworden zoals ik het wil en moet nu op zoek naar een ander patroon. 
Zoiets als dit was dus de bedoeling, maar zonder het echte patroon denk ik niet te doen voor mij. En nu ik de fotos goed bekeken heb weet ik niet meer of ik hem wel zo mooi vind. Hoewel ik hem in het echt heb gezien en hij schitterend was. 
Maar even in de koelkast dus. Een geluk met de spelen gaat het gewoon fantastisch dus echt ergeren aan mijn breiwerk doe ik niet. 

3 opmerkingen:

  1. Ik neem aan dat je vast wel op ravelry een account hebt, eenmaal daar raak je nooit uitgekeken met alle voorbeelden.. er zal vast iets tussen zitten voor je. Als je nu eenmaal het continentaal breien onder de knie hebt zijn die shawls met fairisle motieven geweldig om te maken en kun je je rondbreinaalden volledig benutten.. als je nu in de buurt zou wonen zou ik je op weg kunnen helpen met jouw continental oefeningen en jij mij met sokken breien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm, das dus geen gouden medaille voor jou. Op naar een nieuwe uitdaging..
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Astrid en Daniēlle,

    Idd geen goud voor mij maar ik geef nog niet helemaal op, mezelf kennende blijf ik proberen. En ook het continentaal breien geef ik nog niet op hoor, en ik heb idd al gedacht aan fair-isle breien of entre lac. Komt nog wel goed denk, laat het gewoon weer even bezinken. En anders zoek ik inrussen een ander mooi patroon.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen