Pagina's

dinsdag 18 februari 2014

Breitas 2

Vandaag ga ik eens vertellen wat ik allemaal in mijn breitas heb zitten. Eigenlijk viel het me best nog mee toen ik hem leegmaakte. 
In het hoofdvak van de toilettas zit natuurlijk mijn breiwerkjes die ik altijd meeneem. De simpelere dingen om zo maar te zeggen. Een sok en een gastendoekje. 
Hierin zit nog een vakje en daarin zit mijn kabel en de losse punten en toebehoren van mijn rondbreinaald.
In het grootste zijvak zitten allemaal doosjes. 
1 met zwarte en 1 met gekleurde elastiekjes, 2 doosjes met kopspelden en 1 doosje met eigengemaakte steekmarkeerders.
 Deze zijn gemaakt met kralen en staaldraadjes.
De doosjes waar ik al die kleine dingetjes in doe zijn de doosjes waar de schroefjes in hebben gezeten die mijn zoon gebruikt.
Ook zit in dat vak nog een doosje met maasnaalden.
In het zijvak zit nog een apart vak. 
Hierin zit mijn hobbyschaartje, en misschien nog iets heel geks in  een breitas, 2 nagelvijlen. Als ik brei vind ik een haakje aan mijn nagel zo erg dat ik die er gelijk af wil halen. Zo heb ik die dus altijd bij de hand. 
Dan zit er aan de andere kant nog een klein zijvak en daarin zitten mijn gewone rondbreinaalden en een balpen. 
Zo nu hebben jullie een kijkje kunnen nemen in mijn breitas. Het is een lang verhaal geworden maar nu weten jullie wel wat ik allemaal meesleep. 


4 opmerkingen:

  1. Ja dat kennen we. Mijn tas is ook voorzien van ditjes en datjes. Ja ook een nagelvijl !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Daniëlle een nagelvijl is onmisbaar, als je een haakje hebt moet je dat gelijk weg kunnen halen anders wordt je breiwerk nooit mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig een breitas, lekker alles bij de hand.
    Leuk dat je mij bent gaan volgen.
    Ik ga je ook volgen. Wij kleine blogsters steunen elkaar;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,

    Ja zeker handig en het diende gelijk 2 doelen mijn man een sinterklaaskadootje en ik een breitas ;)
    Ga je zeker volgen hoor leuk om te lezen wat anderen maken.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen