Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Leuk

Wat is bloggen toch eigenlijk leuk. 
Eerst zette ik af en toe wat werkjes op mijn facebookpagina maar niet al mijn facebookvrienden zijn geintresseerd in breiwerk van mij dacht ik dan. Daarom ben ik na lang nadenken gaan bloggen. 
En de reacties die ik krijg zijn hartstikke leuk. 
Zo kreeg ik deze week een mailtje van een mevrouw die niet wist hoe ze moest beginnen met haar kantsjaal. Heb haar mijn telefoonnummer gegeven en haar door de telefoon uitgelegd hoe ze moest beginnen. Zo heeft mijn blog ook nog nut voor anderen. 
Maar ook mijn facebookvrienden blijken mijn site te bezoeken. Dit vind ik pas echt leuk. Dat die mensen toch de moeite nemen om te kijken wat ik schrijf. Daar doe je het toch voor. 
Ook de complimentjes   die ik krijg over mijn breiwerk ik wordt er haast verlegen van. Zo kunstig vind ik het zelf namelijk niet hoor. 

Mensen kijkt u gerust lekker rond op mijn blog, en ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat en als je volger wordt, want hoe meer volgers, hoe leuker ik het vind. ;) 

1 opmerking:

  1. Ja soms denk je dat het niet zo speciaal is, maar voor anderen is dat wel. Dan is het fijn dat je ze kan verder helpen. Nog veel blog- en breiplezier.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen