Pagina's

donderdag 6 februari 2014

Mijn sokken

Vandaag even over de sokken die ik brei. Ik heb voor mijn sokken een gewoon standaard patroon van internet gehaald wat ik heb aangepast aan het aantal steken en pennen die het beste bij mijn, of mijn man zijn voeten past. 

Ook zijn er maattabellen voor waar je ziet hoeveel centimeter je moet breien. 
Als iemand deze graag heeft moeten ze het maar even laten weten ik stuur met liefde en plezier de patroontjes toe. 
Ik brei de sokken op 5 carbonnaaldjes van 2,5mm. De eerste sokken maakte ik op houten naalden, maar deze gingen zo krom naar mijn handen staan dat ik dat niet zo fijn vond. 
Volgende keer vertel ik wat ik doe als er een gat in mijn sok zit. 

6 opmerkingen:

  1. Zou je de patroontjes willen opsturen aub ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marian,

      zou je me via het contactformulier hiernaast even een mail willen sturen met je mailadres. Dat heb ik nu niet.

      Gr Rianne

      Verwijderen
    2. Rianne,
      Zou je mijn mailadres ontvangen hebben ?
      Als ik mijn gegevens via het contactformulier invul en ik klik op verzenden, blijft de knop verzenden opgelicht.

      Verwijderen
    3. Hallo Marian,

      Nee heb ik nog niet mogen ontvangen, ik heb al wel van anderen een ingevuld contactformulier gehad dus het zou moeten werken.
      Weet niet waar dit aan ligt.

      Gr Rianne

      Verwijderen
    4. Hallo Marian,

      als je jezelf aanmeldt als volger kan ik als het goed is je een mail sturen.

      Gr Rianne

      Verwijderen
  2. Jij breit mooie sokken. Dit brei ik niet zo graag. Nog veel plezier met het maken va je mooie sokken.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen