Pagina's

dinsdag 25 februari 2014

Caress

Hier nog een sjaal die ik gebreid heb als allereerste sjaal. Ik noem het niet echt een kantsjaal maar ik kon er wel mee proberen of ik dat "opengewerkte" wel kon breien. Het is een heel simpel patroon en heb ik gewoon gebreid met sokkenwol. 
Je kunt het patroon vinden bij Drops onder de naam Caress.
Dan heb ik ook nog het besluit genomen om wat van mijn breiwerken tegen een redelijke vergoeding te verkopen. Ik kan immers niet alles zelf dragen hoe graag ik het ook zou willen. Ook wil ik voor mensen die een mooie sjaal willen deze tegen een vergoeding voor hun breien. Het is niet mijn bedoeling om commercieel te gaan maar gewoon om lekker bezig te zijn met wol en breinaalden. 

2 opmerkingen:

  1. Zelfs al vind je het simpel, het is ook heel mooi.
    grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Daniƫlle, ik ga haast blozen van al de complimentjes die ik van iedereen krijg, zelfs via de mail. Maar wel heel leuk hoor.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen