Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

Handschoenen

Had jij ze vroeger ook. Vingerloze handschoenen waar je als het koud was een paar gewone onder kon doen. 
Deze wilde ik dus ook weleens zelf gaan breien maar hoe moet dat. 
Eerst op internet gezocht voor een goed patroon maar dat kon ik niet vinden. Dus maar het boekje aangeschaft, handschoenen en wanten brei je zo.
Dit is het resultaat. 
Het is eigenlijk zo leuk om te doen en ik heb allemaal kleurtjes gebruikt die je met elkaar kunt combineren. 
Heb er ook al een stel weggegeven, gewoon een leuk kadootje.
Ik brei ze gewoon met sokkenwol op 5 naalden nr 2,5. 

2 opmerkingen:

  1. o wat leuk.. wanten is me wel gelukt maar de vingers van een handschoen heb ik nog niet geprobeerd maar ook dat staat op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,

    Is niet moeilijk hoor. Als de duim van de wanten is gelukt ken je eigenlijk het truckje al, het enige wat je in de gaten moet houden is dat je geen gaatjes in de hoekjes krijgt. Maar ik moet heel eerlijk zijn als je handschoenen koopt zitten die er ook in.
    Gewoon proberen.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen