Pagina's

donderdag 12 juni 2014

Valt niet mee.

Het valt echt niet altijd mee om mooie foto's te maken. 
Wilde mijn breiwerk op extra pennen zetten maar dan kom ik er nog niet mee uit. 
Nu dus maar gewoon een foto gemaakt waarop een kwart te zien is. 

De Saphir q sjaal wordt een vierkante doek, die bestaat uit 4 driehoeken. Hier is dus 1 driehoek op te zien. 
Ik ben ook al weer aan het nadenken over een volgend project, hoewel ik nog wel wat af te werken heb. Maar wil graag een zomershirt gaan breien in kantpatroon. En dan een die ik zelf wil ontwerpen. 
Misschien iets te ambitieus maar ga het toch maar gewoon proberen denk. 
Als iemand nog goede tips heeft hoor ik dit graag. 
Nu lekker de tuin in want het is heerlijk weer. 

2 opmerkingen:

  1. Wauw, dat je dat wil proberen... zelf een shirt ontwerpen en dan nog wel in kantbreiwerk. Ik hoop dat het je lukt.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen