Pagina's

zondag 22 juni 2014

Drukke zaterdag

Vandaag echt een drukke zaterdag gehad. 
Hier in de buurt is echt van alles te doen. 
Zo is er een truckrun, waar gehandicapten door vrachtwagens door de omliggende gemeentes worden gereden. Zo'n mooi initiatief en daarom gaan we ook jaarlijks zwaaien naar de vrachtwagens. Wat een gelukkige snoetjes zitten er altijd achter die ruiten te genieten. 
En dan was er ook nog de steprace van Rotterdan naar Den Hout. 
Hieraan deed onze jongste zoon met zijn vriendin mee. 
En nou niet dat ze zo geweldig hadden getraind ofzo. 1 keer 30 km hadden ze gestept. Maar ze hebben hem uitgereden en eigenlijk best wel in een mooie tijd. 
Knap vind ik dat van ze hoor is toch bijna 60 km steppen. 
En ja ook daar moest ik natuurlijk naartoe om ze aan te gaan moedigen, en natuurlijk om de flesjes met water te vullen. 
Dan is het dit weekend ook nog Powerweekend, met allemaal grote tractors, en was er op vliegbasis Gilze-Rijen een hoop te doen met allemaal shows. 
Daar ben ik dus maar niet naartoe gegaan, je kan niet alles doen. 
En vanavond lekker in de bank gezeten, en natuurlijk even in slaap gevallen. 
Toch ook nog een deel gebreid, nog 1,5 herhalingen en dan kan ik aan de rand beginnen. Ben zo benieuwd hoe hij wordt. 
Oooo, wat ik ook nog heb gedaan, ben begonnen om een toverbol te maken, wil toch een keer proberen fair isle te gaan breien. 
Nu ga ik lekker slapen. Helaas geen foto's vandaag, misschien dat ik die morgen nog bijvoeg. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten