Pagina's

dinsdag 3 juni 2014

Vakantie

Ik zette het gisteren al op mijn facebookpagina. 
Je zou maar vakantie hebben. 
Nou dat hebben wij dus nu. Lekker 1,5 week vrij.
Niet dat we ergens naartoe gaan maar gewoon thuis niks doen als je daar zin in hebt. Of ik dus gewoon breien. 
En het is te zien. Mijn sjaal Saphir Q gaat goed. Het weer is nu wat minder maar we kunnen nog lekker buiten zitten met mijn breiwerkje binnen handbereik. 
Dat we nu buiten zitten is aan mij ook te zien. 'S avonds ben ik gewoon een tomaatje, maar 's morgens is dat weer weg dus wordt ik mooi bruin straks. 
Nu even een foto van mijn sjaal. 
Ik vind de kleur steeds mooier worden, en dat toen  ik hem binnenkreeg en op de streng zag ik dacht aaaa, die vind ik echt niet mooi. Hoe kan je je vergissen. In het vervolg kijk ik echt eerst 5 keer voordat ik zeg dat iets niet mooi is. 

1 opmerking:

  1. Ja, zo zie je maar dat sommige wol eerst gebreid moet worden voor je kan zeggen dat die mooi is ja of neen. Gelukkig voor jou valt die nu wel mee.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen