Pagina's

woensdag 18 juni 2014

Lang

Wat worden die naalden voor mijn saphir-q sjaal toch lang. 
Ik zit nu dus al aan de 440 steken per naald. Nog 4 patroonherhalingen en dan kan ik aan de rand beginnen. Maar wat duurt 440 steken breien lang, en dan nog constant tellen ook. Maar je ziet hem groeien en dat is dan weer leuk.

Vanavond weer een voetbalavond, zoals op dit moment elke avond, zelfs gisteren op de 22ste verjaardag van mijn jongste zoon. Maar deze voetbalavond is weer wel spannend. Zouden ze weer zo goed spelen als vorige keer? 
Hoop het voor al de voetbalfans natuurlijk wel.

2 opmerkingen:

  1. Dit breiwerk doe je toch niet voor de tv? Ik denk dat je daar goed je gedachten moet bij bijhouden.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, eigenlijk wel Daniėlle, maar ik doe het toch voor de tv. Meestal mis ik ook stukjes van de tv hoor, maar ik luister ook wat ze zeggen. Ze vroegen gisteren alleen wie het 2de doelpunt had gezet en dat weet ik dan niet zo goed meer haha. Zou ik zo suf worden of toch gewoon niet goed op hebben gelet. Maar denk dat tv kijken bij mij meer luisteren is dan kijken. Maar brei al vanaf mijn 14de voor de tv dus ben het gewend.

      Gr Rianne

      Verwijderen