Pagina's

donderdag 5 juni 2014

Fout, fout, fout

Schreef ik een paar dagen geleden nog dat mijn sjaal zo lekker opschoot. 
Nou niets is minder waar. Ik ben nu weer net zo ver als toen. Lijkt wel of als ik een foto maak er gelijk een fout inzit. En dat is niet zo erg als ik het gelijk zie. Maar nee hoor, eerst nog 2 patroontjes gebreid. 
En wat denk je, ik die tegen iedereen verkondigd, je moet een lifeline plaatsen heeft er zelf geen geplaatst. Dus heb ik gewoon de naald eruit getrokken en mijn sjaal een heel eind uitgehaald. Wat was ik gisteravond lastig.
Lukte me nog om de steken opnieuw op te nemen ook zeg wat een geluk. 
Weer een stukje verder gebreit weer een fout erin. Nu had ik wel een lifeline geplaatst maar was het maar een pen die ik terug moest breien dus dat maar weer gedaan. Nu dus wat beter op gaan letten wat ik doe en op tijd een lifeline plaatsen. 

Dit is hoe hij moet gaan worden. 

2 opmerkingen:

  1. Als die af is gaat dat een pracht exemplaar zijn. Spijtig dat er een fout tussendoor insluipt.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoop dat hij ook zo mooi wordt, en ach dat foutje, een kleinigheidje blijf je houden.

      Verwijderen