Pagina's

zondag 1 juni 2014

Saphir Q

Gisteren zijn we naar Tholen geweest. Mijn man wilde daar gaan vissen. 
Dus mijn nieuwe wol in de tas, verschillende naalden mee en wij op pad. 
Natuurlijk nam mijn man ook zijn visspullen mee. ;)
Aan het water aangekomen een plekje uitgezocht, mijn stoeltje weggezet en mijn spullen uitgepakt. 
Wat valt me op. 
De wol lijkt heel veel op mossel en schelpstukken die daar liggen. 
Ik dacht als ik nu een stukje gebreid heb maak ik daar een foto van. 
Maar het waaide nogal en eer je het beginstuk van een vierkant gemaakt heb ben je even verder. Ook tussendoor de parasol nog opgezocht zodat ik wat uit de wind kon zitten, en ik moest naar boven op de dijk verhuizen omdat het water steeg. Dus toen ik zover was dat ik een foto kon maken, was het water zo hoog dat de mosselen en de schelpen onder water stonden. Dan maar een foto op mijn broek. 

Maar de tegels, die ook door het water e.d. aangetast waren hadden dezelfde kleur. 
Ondanks dat het in het begin niet echt gied ging door de wind, moest telkens mijn draad vangen, ben ik toch een heel stuk gekomen. 
Na deze foto heb ik zeker nog 2 blokken erop gebreid. Ik zit nu dus alweer aan aardig wat steken en de naalden duren dus langer. 
Vandaag wil mijn man weer gaan vissen, maar ik blijf thuis. Mijn zoon gaat dan mee en ik mag voor de dieren zorgen. Kan mijn huid ook een beetje bijkomen want die is aan een kant aardig verbrand, de rechterkant zat onder de parasol. Ben dus straks gewoon duo penotti. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten