Pagina's

dinsdag 10 juni 2014

Limburg

Sorry dat ik het hele weekend niet geblogd heb. 
Ik ben n.l. onverwachts een paar daagjes naar Limburg geweest. 
Via vakantieveiling hadden we op het laatste moment nog een huisje geboekt in Baarlo. 
Dit was de ingang van het park als het donker was. 

  

We zaten dicht bij de maas en wat kun je daar heerlijk langs fietsen. 
Ik ben wonder boven wonder nog bruin geworden ook. Nou dat gebeurt mij niet snel. De onderste foto is een hele grote duiventil. 
Alleen wat was het warm afgelopen weekend. 
Breien ging overdag bijna niet omdat je gewoon te stroeve handen er voor had. Maar savonds tot 11 uur buiten zitten dan kun je toch nog een hoop doen. 
Ben nu dus wel een eind opgeschoten alleen mooi een foto ervan maken gaat niet omdat je rond breit. 
Zal deze week misschien nog wat kabels bijzetten en kijken of het dan gaat. 
Nu ga ik maar even wat wasjes draaien. 

2 opmerkingen:

  1. Moet kunnen ,zo onverwachts weg....
    Maar je breiwerk is toch meegegaan !!!!
    Ik kijk er al naar uit naar de foto's.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Daniëlle, als mijn breiwerk niet mee mag ga ik ook niet mee.
      Toch af en toe een paar steken doen. En ich het neemt niet zoveel plaats in.

      Verwijderen