Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

stoep

Gisteren geen steek gebreid, echt tegen mijn zin in eigenlijk. En nu zul je denken hoe komt dat nou. 
Heb een begin gemaakt aan het schoonkrabben van mijn stoep.
Voor het krabben. 
Erna, het resultaat is goed zichtbaar. 
Wat een ellende zeg, nu doet echt alles zeer. Omdat ik een versleten knie heb kan ik niet op mijn knieen zitten. 
Dus moet ik zulke dingen of kromgebukt, of zittend op mijn bips doen. Maar zitten, kom je niet vooruit. Dus ik heb zo'n karretje op zwenkwieltjes gepakt en ben daarop gaan zitten. Maar dan zit je dus nog krom, met als gevolg, last van mijn schouders en rug. 
Kon vannacht niet in slaap komen van mijn schouder en arm, en dat is nog niet zo erg, maar ik ben nog niet klaar. Maar denk niet dat ik vandaag verder ga eerst maar even de spierpijntjes e.d. weg laten trekken. 
Ooo, wat een klaagzang toch vandaag. Maar mijn stoepje wordt weer wel heel mooi, is weer een pluspuntje. Vandaag ga ik dus wel tijd maken om te breien, dat heb ik mezelf beloofd. En vanavond gaan we juichen voor onze zuiderburen. Ik hoop voor hun dat ze gaan winnen. 

2 opmerkingen:

  1. O, wat lief dat je mee supportert met onze ploeg. Maar dat hebben we voor jullie ook gedaan hoor!!!.
    Gelukkig heeft die spierpijn toch nog iets positief opgeleverd, een (bijna) mooie stoep.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd hé Daniëlle, tot we tegen elkaar moeten. Een fijne avond.

    Gr. Rianne

    BeantwoordenVerwijderen