Pagina's

maandag 14 juli 2014

Af!!!!!

Eindelijk is hij af mijn mosselsjaal.
Het heeft even geduurd maar gistermiddag toen mijn man aan het vissen was in Willemstad, heb ik in de auto de laatste steekjes gedaan. 

Had ik hem vandaag willen blocken maar helaas. 
Wordt vanochtend wakker met een blaasontsteking. 
Voel me nu zo beroerd dat ik even niets doe.
Ben gisteren al wel begonnen aan mijn ....tinten grijssjaal nadat ik eerst uren heb zitten zoeken naar een mooi patroon en toen had ik een mooi patroon staat het zo moeilijk getekend, en met zo weinig tekst erbij dat ik er niet aan uitkwam. 
Had ik ook eigenlijk niet genoeg wol voor heb 1200 meter en moest 1550 zijn, dus moest ik er een andere kleur bij gaan zoeken om een rand erin te maken. Dus ik had ook eigenlijk niet zo heel veel zin om het nu eens goed uit te pluizen, want als en het patroon niet meewerkt en mijn hoeveelheid wol niet dan hoeft het alniet meer voor mij ;)
Nadat ik uren heb gezocht zie ik een mooie die ik al lang had gedownload, stom hé. Hij heeft alleen een hele moeilijke naam dus die komt nog wel.
Wanneer ik me weer happy voel laat ik een foto zien van de sjaal die ik nu ga maken. 
En tja voor de geblockte mosselsjaal moet ook ik nog even geduld hebben. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten