Pagina's

donderdag 10 juli 2014

Gewonnen en verloren

Helaas met voetbal niet de finale gehaald. 
Heb gisteren wel een stuk langer kunnen breien, dus dat heb ik gewonnen. Ben nu bij naald 41 en mijn wol is nu echt bijna op, heb nog iets meer dan een grote pingpongbal. 
Wat we wel gewonnen hebben is een serieuze tour-etappe. 

Wat heeft die Lars Boom goed gefietst. 
En wat zag hij eruit aan de finish.
Naar de Tour kijk ik elk jaar met veel belangstelling, natuurlijk met een breiwerk in de hand. Ik hoop dus ook dat ik eind deze week klaar ben met de mosselsjaal. Weet alleen nog steeds niet wat ik van mijn ...tinten grijs wol ga maken. Ideeën zijn altijd welkom. En ik heb ook nog andere sjaals liggen die ik af moet , aken dus vervelen hoef ik me niet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten