Pagina's

donderdag 24 juli 2014

Indrukwekkend

Gisteren zowat de hele dag voor de tv gezeten. Wat was het indrukwekkend. 
Het begon al in kroatië. Ik had niet verwacht kisten te zien en zo'n hele ceremonie. Ik dacht die worden daar snel ingeladen en zo vlug mogelijk wegwezen. Nou en toen de aankomst hier in Eindhoven. 
Heb mijn breiwerk ervoor weggelegd. 
Ik kreeg de rillingen al toen de motoren van de Hercules stilgezet werden. Die begonnen langzamer te draaien en toen dacht ik, het is gelukt ze zijn thuis. Een hel vreemde gewaarwording, en dan de ceremonie indrukwekkend, en de mensen onderweg. 
Waar een klein land groot in kan zijn. Nu hopen dat de indentificatie snel gebeurt en iedereen zijn geliefden terugkrijgt. 
Dan pas kan het echte verwerken voor de nabestaanden beginnen. Ik wens al deze mensen dan ook nogmaals heel veel sterkte. 

Natuurlijk heb ik ook nog gebreid. Ik ben nu met tekening 4 begonnen, en de toeren worden al aardig langer. Zit nu op 241 steken en sommige naalden op 321. 
De foto is wel heel donker geloof ik, maar het wordt ook al weer moeilijker om hem op de foto te zetten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten