Pagina's

woensdag 9 juli 2014

Niet veel

Heb momenteel eigenlijk niet veel te schrijven over mijn eigen breiwerk. 
Tja en waar moet ik dan over schrijven. 
Ik zit tegenwoordig op facebook bij verschillende groepjes, en daar zie je toch zoveel mooie dingen voorbij komen.

Wel ben ik erachter gekomen  dat omslagdoeken haken een stuk sneller gaat hoor. Lees berichtjes van mensen die vandaag wol kopen en overmorgen een omslagdoek afhebben. 
Ik moet wel zeggen, ik vind de gebreide nog steeds het mooiste. 
Ook het gebruik van de materialen verbaast me, wol van de zeeman en de wibra. Ligt het nu aan mij of ben ik een pietje zeur. Ben nu ook nog steeds bezig met wol van de aldi, die ik had gekocht omdat ze zeiden dat hij zo goed was. Nou ik vind het niks, dikke vervilte stukjes erin, gewoon geen echt mooi breiwerk mee te maken vind ik. 
Nee geef mij maar mooie kwaliteit wol. En tja dat kan natuurlijk ook want waar sommigen 2 dagen over iets haken doen doe ik er dus een maand over met mijn breinaaldjes, en ben dus gewoon dasrdoor voir mindef geld langer zoet haha.
Maar er komen nog zoveel meer leuke dingen voorbij. Krijg er wel hele leuke ideeën van. 
Als je ook facebook hebt moet je maar eens een kijkje nemen, maar pas op: Voor je het weet zit je uren te kijken en schiet je eigen werk geen steek op. Moet er echt erg in houden dat ik niet te lang kijk.
Vanavond weer voetbalavond, ben benieuwd.
Prettige avond allemaal. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten