Pagina's

dinsdag 30 september 2014

Breiclubje

Wat een rare ķop zul je denken. 
Maar ik ben bezig om een breiclubje te vormen.
Dus voor de mensen die bij mij in de buurt wonen en zin hebben om gezellig samen te breien. Meld je nu aan. 
De bedoeling is om dit voorlopig bij mij thuis te doen. Wordt de groep echter te groot dan zullen we moeten uitwijken naar het cultureel centrum of naar een café. Op dit moment heb ik 2 kandidaten maar dat is maar heel weinig natuurlijk. 
Dus heb je zin en tijd om een ochtend van 10 tot 12 te breien, of haken mag natuurlijk ook meld je nu aan. 
Nu iver tot de activiteiten van de week. 
Deze week heb ik de poncho afgehaakt. En ik moet zeggen hij is toch leuk geworden. 
Alleen de franjes eraan was wel een heel werk hoor. 
En de mevrouw waarvoor hij was vond hem gelukkig ook mooi. 
Nu ben ik bezig met de sjaal voor mijn man af te maken. De laatste bol. Maar dan komt het nog. De afwerking. Daar heb ik iets voor in mijn hoofd waar ik wel eventjes mee bezig zal zijn. N wzt er ook weer begint te kriebelen is het breien van sokken. 
Ben op facebook lid geworden van de groep sokken breien. Daar zie je toch zo veel moois langskomen. Gaat niet zo heel lang meer duren voor er een paar nieuwe op de naalden staan. Wie weet vandaag al haha. 
MaaR eerst binnen aan de gang. 

2 opmerkingen:

  1. Veel succes met je breiclubje. En twee is toch al een begin hé.
    Je hebt nog ideeën genoeg om te breien. We wachten met spanning af wat het resultaat is.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk een breiclubje! Welke plaats, en welke ochtend?
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen