Pagina's

dinsdag 24 februari 2015

Het eindresultaat

Eindelijk is hij echt af. De laatste draadjes ingestopt en ingepakt en op de post gedaan. 



En heel gek, toen ik hem ingepakt had, had had ik een vreemd gevoel. Zo van en nu is hij echt weg. Ben er ook zo lang mee bezig geweest. Maar ik mag nu van mezelf met de fair isle sjaal beginnen en het beginnetje heb ik dus ook gemaakt.

En de reactes die ik via facebook heb gehad over de sjaal, onvoorstelbaar, zoveel complimentjes, daar wordt je nou echt verlegen van. 
Heb dit weekend ook nog een paar dikke sokken gebreid met nld 3,5. Dat is toch niet zo mijn ding hoor, die worden zo dik kan bijna niet lekker zitten in schoenen.

Nu nog bezig aan een paar sokken voor mijn jongste zoon en aan de miniatuursokjes, waar ik overigens ook andere "wol" voor heb gevonden die ik denk dat wat dunner is. 
Die van mijn zoon brei ik voor het eerst met verstevigde hiel wat ook nog een leuk effect geeft aan de sok.





3 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je een raar gevoel had bij het inpakken, het is toch een heel werk geweest en het resultaat is prachtig. De klant zal wel heel tevreden zijn:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rianne, is dat jouw lunstwerk. Dit heb ik een hele tijd geleden voorbij zien komen op Facebook. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Francien dat is mijn "kunstwerk" was voor de dochter van een fb-vriendin en heeft inderdaad in enkele groepen gestaan.
      Blijf hem nog steeds heel mooi vinden maar wel een heel werk.

      Verwijderen