Pagina's

zondag 12 oktober 2014

Verven

Vandaag even op een voor mij tegenwoordig ongebruikelijke dag een berichtje. 
Ik ben gisteren n.l. zo lekker bezig geweest. Heb voor het eerst voor het echie in mijn eentje wol geverfd. 
Sokkenwol wel te verstaan want ik dacht als het dan mislukt zit het aan mijn voeten en dat is niet zo erg. 
Was zo druk bezig met potjes, pannetjes kwasten en spuiten dat ik geen fotos van het verven zelf heb gemaakt. 
Wel vanochtend van het resultaat hoe het hangt te drogen. 

Moet zeggen ben wel blij met het resultaat. De gele en de groen met paarse is om samen te gebruiken bij 1 paar sokken. De geelgroene is voor een apart paar sokken.
Nu eerst mijn andere sokken afbreien en dan hiermee aan de slag.
Heb trouwens ook weer wat verschillende sokken in de verkoop maat 36 37 en maat 45 46. Bij interesse kunt u mij een mailtje sturen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten