Pagina's

dinsdag 5 augustus 2014

vakantie

Bij ons de vakantie ook begonnen. We hebben nu maar 1 week maarja. 
We zijn de vakantie wel goed begonnen. Gisteren heel de tuin op orde gemaakt. Heel veel gesnoeid en alles goed schoongezet. Kunnen we weer even vooruit. 
Klein gedeelte van de tuin.
We hadden een volle trailer met tuinafval die we gisteren naar de milieustraat hebben gebracht. 
Dus gisteren maar heel weinig aan mijn breiwerk gedaan. 
Maar ga ik vandaag inhalen. 
Heb even een foto gemaakt van hoe ver ik ben. 
Maar ben halverwege een toer dus een echte duidelijke foto is het niet. 
Een lichtpuntje ik hoef nog maar 25 naalden van gemiddeld 450 steken. Dus nog maar ongeveer 11700 steken met afkanten erbij. 
Nu lekker genieten met mijn breiwerk van mijn tuin. 

1 opmerking:

  1. Je breiwerk ziet er mooi uit, je bent al behoorlijk ver, over de helft toch? Fijne dag en veel breiplezier:-)

    BeantwoordenVerwijderen