Pagina's

maandag 11 augustus 2014

Nog even

Na een druk weekend van verjaardag vieren, en alles regelen ben ik toch wat opgeschoten met mijn .....tintengrijssjaal. 
Nog maar 6 naalden en dan ben ik bij de afwerking. 
Hoe die moet weet ik nog niet precies maar ook daar kom ik wel uit hoop ik. 


En tja wat ga ik daarna doen. Nog iets moois verzinnen voor de wol die ik kado heb gehad, en ik heb nog een ufo liggen. Had gezegd dat ik die eerst af zou maken maar die nieuwe wol kijkt me zo aan. 
Maar de Queen Anne sjaal moet ook nog af. 
Meestal werkt 2 dingen gelijk breien bij mij niet. Ik heb dan toch een voorkeur en weet al voor ik begin welke dat dat dan zou zijn. Zal ik eens gewoon sterk zijn en eerst mijn ufo afmaken. Eigenlijk wel zo slim want ik houd niet van breiwerkjes die niet af zijn. 
Ga nu eerst maar strijken want na 1 week vakantie ligt er weer genoeg. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten