Pagina's

maandag 26 mei 2014

Verven

Op dit moment hangt als het goed is mijn wol te drogen. 
Deze heb ik op speciaal verzoek laten verven door Yvonne van 
Het wordt een merino zijde wol in verschillende tinten grijs. 
Ik ben heel benieuwd hoe hij wordt. Zodra hij droog is stuurt ze hem naar me toe. Eigenlijk heel leuk dat ze de wol gewoon op aanvraag voor je kan verven. Ook heel spannend wat een verassing dat eruit komt, want ieder verfmengsel is natuurlijk anders. Dus wordt een echte verassing. 
Ik heb het plan om er een nieuwe sjaal nachtliedjes mee te gaan maken. Weer een leuk project, was toen mijn eerste kantsjaal. Vraag me af of ik er nu sneller mee ben omdat ik nu meer ervaring heb. 
Dus nu maar weer wachten op de postbode, maar zal wel vrijdag of zaterdag worden op zijn vroegst. 

Intussen kan ik natuurlijk toch vooruit met mijn gewone omslagdoek, en met mijn potjes. Ben nu een hele leuke aan het maken. Foto daarvan volgt deze week. 
Nu nog even naar buiten voor het slechte weer losbarst. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten