Pagina's

vrijdag 9 mei 2014

Facebook

Gisteren heb ik een foto van mijn laatste 2 sjaals geplaatst op facebook. 
Nou een reacties dat ik heb gehad. Niet normaal gewoon. En iedereen denkt dat het zo heel moeilijk is. En eigenlijk is het gewoon breien maar dan met wat telwerk en extra omslagen e.d. Maar is wel leuk dat mensen zo reageren op iets wat je gemaakt hebt. 
 Ook nog nieuwe foto's gemaakt van mijn adventssjaal. 



Ben nu nog bezig met mijn simpele omslagdoek. Hoop voor moederdag weer wat mooie wol uit te mogen zoeken om mooie sjaals te breien. (Hint voor mijn kids, zullen dit wel niet lezen).
Het is nu in elk geval wel goed breiweer want wat is het slecht buiten, lijkt wel herfst. Nu eerst nog maar aan de arbeid voordat ik weer gewoon a breien. 

3 opmerkingen:

  1. O,..de adventssjaat is ook al zo mooi!!!!
    Heb je ook een link naar het facebook, zou ik graag willen volgen????

    Groetjes van Betsie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk krijg je zo een reactie op je sjaal. Zooooooo moooooi !!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja maar zoveel Danielle, mijn tab bleef piepen elke keer als er een berichtje was. Had ik ge weeoon niet verwacht.

      Gr Rianne

      Verwijderen