Pagina's

zaterdag 24 mei 2014

Rustig

Momenteel is het heel rustig op mijn blog. 
Dit komt mede doordat ik op dit moment nogal veel buiten aan de gang ben, en omdat de omslagdoek die ik nu aan het maken ben best wel veel werk is.

Ben al wel weer aan het verzinnen wat ik ga maken en kom ook weer regelmatig mooie dingen tegen. 
Vooral Jeanet heeft op haar blog www.blij-dat-ik-brei.blogspot.nl weer hele mooie dingen gezet. Waar die elke keer weer de inspiratie vandaan haalt? 
En dat terwijl ze het toch zo druk heeft met haar winkeltje en gezin. Echt petje af voor haar. 
Ook op facebook hebben ze tegenwoordig hele leuke paginas waar je patronen kunt delen. Zo komt er steeds meer over breien op het Web en krijg ik ook het idee dat breien nu pas echt weer hip gaat worden. 
Ga nu weer verder met mijn omslagdoek en snuffelen naar leuke nieuwe dingen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten