Pagina's

maandag 4 april 2016

Creatief weekend

Dit weekend stond echt in het teken van de creativiteit. 
Ik heb op de Hobbyexpo in Dongen gestaan. 
Sinds dit jaar is het de grootste expo van de benelux. Maar liefst 2 zalen met hobbys hadden ze gevuld. Zo leuk en gezellig.  Ik had ook mijn weefgetouw meegenomen en heb daar dus heerlijk zitten weven.
Dit is mijn kraampje.

Het weekend hiervoor heb ik besteed achter de naaimachine. Ik wilde graag een mapje hebben voor mijn sokkennaalden en mijn rondbreinaalden in te doen. In Tilburg had ik al gekeken maar die dingen zijn zo duur en dan kon er ook nog niet alles in. Dus zelf maar aan de gang gegaan met dit als resultaat. Het enige nadeel is dat als ik deze kwijtraak ik dus alles kwijt ben. Dus goed erop letten dat ik hem nergens laat liggen. Bedenk me net dat ik er dus ook maar beter een vusitekaartje in kan doen dan kan de eerlijke vinder hem altijd nog terugbezorgen.



Deze week ben ik ook weer eens verder gegaan met mijn thistle omslagdoek. Het lukte eerst maar niet om op twee handen te breien. Dus met sokken steeds geoefend om de draad in de linkerhand te houden. En mede omdat ik in Tilburg al die dames met die mooie kunstwerken had ontmoet dacht ik ik ga het weer proberen. En Yeah het lukt. Heb dus alweer een heel stuk gebreid en nu ga ik hem afmaken. Heb er zin in. Misschien kan ik hem dan deze zomer nog wel op een koude avond aan buiten.  

Nu weer over tot de orde van de dag en wassen en stofzuigen. 
Tit de volgende keer. 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kraampje had je zeg! Had wel willen komen kijken naar zoveel moois, wat een mooie sjaals heb je!!!! De thistle vind ik ook zo'n mooie sjaal, ben momenteel ook helemaal in de ban van al die mooie sjaals die overal passeren op het web. Met 2 handen breien lukt me al wel, dus binnenkort misschien een poging wagen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Rita. Ja nu ik het 2handig kan gaat het zo lekker. Ben al aan het verzinnen wat ik hiernaga maken.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Rita. Ja nu ik het 2handig kan gaat het zo lekker. Ben al aan het verzinnen wat ik hiernaga maken.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen