Pagina's

maandag 21 maart 2016

Knit en knot beurs Tilburg

Oooo, wat erg toch heb ik weer een hele poos niet geblogd. 
Ik ga nu toch echt proberen wat vaker iets hier te schrijven al is het maar een klein berichtje. 
Afgelopen weekend een geweldig weekend gehad. 
Ik ben naar de Knit en Knot beurs in Tilburg geweest. Leuke beurs, beetje klein maar heb er toch heel de dag doorgebracht. 
Het was een echt gezellige beurs. Mede doordat we met een stel dames hadden afgesproken van de Fair-isle groep. Allemaal dames die ik helemaal niet kende alleen via internet. En dat was me toch leuk. Hoe handwerken en dan breien in het bijzonder toch zo'n band kan geven. We hadden afgesproken bij de lunch en hop daar kwamen de breiwerkjes op tafel. Geweldig gewoon. 
Natuurlijk heb ik ook nog wat gekocht. Enkele bolletjes sokkenwol uit de aanbieding. Fijn voor werksokken. En hele mooie Kauni wol. Voor de niet kenners, dit is 100% wol met een kleurverloop. Hier ben ik zo blij mee. Ga er een sjaal mee weven. Weet alleen nog niet wat ik voor de scheringdraden ga gebruiken want daarvoor is deze draad niet geschikt. 

Volgende keer laat ik weer wat projectjes zien die ik gemaakt heb of waar ik mee bezig ben. Nu aan de slag. Prettige dag iedereen. 

2 opmerkingen:

  1. Het was heel leuk om kennis te maken met jou. Je bent een tof mens.
    Tot gauw. Groetjes, Francien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond het ook heel leuk. En over toffe mensen gesproken jij hoort ook bij dat groepje toffe breiende mensen hoor.

      Groetjes en zie je in Rijswijk. Rianne

      Verwijderen