Pagina's

dinsdag 19 mei 2015

Schaam mezelf

Oooo, wat schaam ik mezelf. Heb ik echt al zolang niets geschreven. 
Heb het idee dat ik een bericht mis ook, maar zal wel niet. 
Maar ik heb niet stilgezeten in de tussentijd. Zal maar gauw eens laten zien wat ik allemaal heb gedaan. 


van mijn teensokken heb ik er 1 af. Zit redelijk goed, alleen mijn kleine teen wil niet zo maar dit ligt aan mijn teen. 

Toen ben ik nog begonnen aan een sjaal van de zijde die ik in Brugge gekocht had. Deze is nog niet af en ga ik snel afmaken. 
Ook brei ik tussendoor van katoen steeds blokken. Hier wil ik een deken van maken.

Had ik intussen nog een bestelling gekregen voor sterrensokken. Maat 40 dus daar moest een extra stukje aan. Deze zijn gisteren op de post gegaan.

Op lang weekend in Zeeland wol gekicht voor sokken voor mijn man met kasjmier erin. Deze waren klaar maar zijn net 1 cm tekort. Snap er niks van gemeten aan zijn andere sokken. Nu dus losgehaald, de teen uittrekken en er een nieuwe teen aanmaken, zo gepiept. 

En dit weekend begonnen met een echte uitdaging.
Wol geverfd in de kleur perzik en daar moeten deze sokken van gebreid. Heel leuk om te doen. De eerste was wel te strak en het oatroon verkeerd gedaan maar nu gaat hij volgens mij goed.
Nu zal ik jullie beter op de hoigte houden van mijn virderingen want dit was echt erg. 

6 opmerkingen:

  1. maar je hebt niet stil gezeten toch...haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je er weer bent:) Jij hebt het druk gehad!!! Wat is Brugge leuk he.
    Veel succes met al je projecten en veel liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Brugge is echt mooi we waren er alleen veel te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Brugge is echt mooi we waren er alleen veel te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    BeantwoordenVerwijderen