Pagina's

woensdag 20 mei 2015

Blij

Wat werd ik vanochtend blij toen ik zag dat er toch nog zoveel mensen mijn blog bezoeken. 
Ondanks dat ik zo lang niks had geschreven heb ik gisteren toch weer heel veel bezoekers gehad. 
Ik wil jullie hiervoir natuurlijk hartelijk danken. 
Dat verdient wel een bloemetje. 
V

Nu nog even een update van gisteren. 
Ik ben met de ingewikkelde sok de "bocht om" Ofwel de hiel zit erin en ik ben met de spie bezig. 

Gaat wel goedkomen nu want heb hem ook al gepast of hij om mijn kuiten ging. 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige sokken Rianne! Ik ontdekte je blog via juffrouw ooievaar en zie dat ook jij een fervente sokkenbreister bent, net als ik. Daarom heb ik je toegevoegd om te volgen, ook kantsjaals interesseren me wel, zie ze graag en ben nu eindelijk met mijn eerste project gestart. Kom gerust eens langs op mijn blog, welkom.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    BeantwoordenVerwijderen