Pagina's

donderdag 12 maart 2015

Zo leuk

Het weer wordt weer elke dag beter. Dus nu ook al lekker buiten aan de gang. 
De tuintafel geschuurd en in de olie gezet, de stoelen afgewassen. Lekker de ramen gezeemt, en het blad uit de tuin gehaald. De vogeltjes fluiten ook al weed heel vroeg in de ochtend. Nog even en de klok wordt weer verzet naar de zomertijd. Ik geloofmdat ik al in de zomertijdmodus zit want ik ben smorgens wel heel vroeg wakker tegenwoordig. 
Heb ik met al dat mooie weer nog  tijd om te breien?
Eigenlijk niet zo veel op het moment. Maar dat fair isle breien is zo leuk. Dat ik toch probeer om regelmatig een paar pennen te doen. Maar zoals met alle driehoeksjaals worden de pennen steeds langer, dus schiet het steeds minder op. Toch ben ik al een heel stuk. 


Ook de sokken voor mijn zoon gaan door bijna het 2de been klaar maar zo oersaai door de saaie wol. Even doorbijten nog. De minisok nadert ook zijn einde nog een paar naaldjes en hij is af. Dan plaats ik een foto. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten