Pagina's

zaterdag 5 april 2014

Jam

Vandaag een heleboel gedaan behalve breien. 
Eerst de diepvries eens schoongemaakt. Wat komt daar toch altijd weer veel uit wat niet is opgemaakt. Gaan het nu anders proberen. Heb kunstof boxen gekocht waar ik alles indoe. Dan hebben we niet meer het probleem dat wat onderop ligt nooit meer eruit komt. En weer een berg ijs tegen de wand aan niet normaal meer. Is met die boxen ook beter bij te houden. Benieuwd of dit lukt. 
Daarna jam gemaakt van bramen die ik nog in de vriezer had zitten. 
Tussendoor nog even voer gaan halen voor de dieren en kunstmest voor het gazon. Ze houden regen en dan kan dat er mooi op. 
Zo nog even de vaatwasser voor de 3de keer vandaag vullen en dan kan ik gaan breien. Maar of ik dan nog fut heb weet ik niet. Mijn fout is in elk geval al wel hersteld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten