Pagina's

woensdag 23 april 2014

Gekocht

Wat ik nu toch weer gekocht heb toen ik op vakantie was.
Als ik dan ergens een handwerkwinkeltje tegenkom moet ik er binnenlopen. In Elburg was een winkeltje waar vlaggen van Lanarte hingen, dus ik dacht daar moet ik naartoe. 
Maar ze hadden alleen maar borduurpakketten, die trouwens bijna allemaal in de uitverkoop waren. Een heel klein winkeltje maar het stond bomvol. 
Buiten stonden er ook nog een paar rekken. 
En daar zag ik dit liggen. Voor €1,--. 
Een breivingerhoed.
Ik dacht die neem ik mee. 
Nu kan ik er nog niks mee want ik brei niet met meerdere kleuren maar wie weet ooit. Ik denk ook dat hij alleen werkt als je continentaal breit, en niet zoals ik op de gooiende manier. 
Maar toch nog iets gekocht op vakantie. 
Mijn sjaal staat trouwens nu ook op de site van www.bollekes.nl. Die mevrouw vertelde me dat ze ook dunnere wol van 1200 mtr per 100gr gaat verven. Misschien niet voor de voorraad dat weet ik niet maar als je besteld is hij ook zo klaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten