Pagina's

dinsdag 20 februari 2018

Handwerkbeurs

Dit weekend naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Wat was het daar vrijdag druk. Maar ik heb weer hele leuke dingen gekocht en natuurlijk mijn naaldencollectie weer uitgebreid. Dit keer voornamelijk korte sokkennaalden en dan wat dikkere die ik voor knuffels ook weer nodig heb. Ook weer lekkere kleurtjes katoen. Wat had ik graag alle kleuren meegenomen.
Nadat ik klaar was op de beurs mijn man gebeld dat hij me weer kwam halen maar dat duurde nog even. Dus ben ik op een bankje gaan zitten wachten. Komt de bekende vlogster Puk Vossen naast me zitten. Wat leuk om die te ontmoeten en wat een leuke vrouw is dat. Toen mijn man kwam zijn we doorgereden naar Zwartsluis waar we een weekend geboekt hadden in Hotel Zwartewater om ons 30 jarig huwelijk te vieren. We hebben een fantastisch weekend gehad en hebben zelfs nog in Giethoorn een bootje gehuurd en door het ijs gevaren.



Kortom een weekend om met veel plezier aan terug te denken. Volgende keer weer meer over mijn vorderingen met de knuffels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten