Pagina's

zaterdag 10 december 2016

Miniatuur breien

Wat is het weer een poos geleden dat ik hier geschreven heb. 
Intussen heb ik weer leuke nieuwe dingen gedaan. 
Zo heb ik in Breda op een hobbymarkt gestaan. Daar heb ik weer nieuwe mensen ontmoet en heb van een mevrouw heel lief allerlei spulletjes voor te kantklossen gekregen.

Ook heeft mijn man voor mij een electrisch spinnewiel gemaakt. We hebben het zo gedaan dat mijn oude spinnewiel gewoon intact is gebleven maar dat als ik de spoel en de vlucht eraf haal ik deze kan gebruiken voor mijn electrische spinnewiel. 
Om te spinnen had ik nog een heleboel wol op zolder liggen die wel gekaard was maar niet gewassen. Hier heb ik een deel van gewassen en daarvan weer een deel geverfd zodat ik nu schone wol kan spinnen. 

Ook ben ik in Ti;burg gezellig met 2 andere dames naar de knitenknotbeurs geweest. Altijd weer een feest om de gehele dag daar rond te lopen en je te vergapen aan allerlei mooie wolletjes. 
Hier heb ik weer een nieuwe uitdaging gevonden n.l. het miniatuurbreien. Dit is erg leuk om te doen op naalden nr 0,8. Dus dat is wel heel klein en je moet uitkijken dat je niet in je vingers prikt want ik had dus al dat ik mezelf lek geprikt had en dat er bloed aan mijn werk zat. Dan kun je dus mooi opnieuw beginnen.

 Hierbij enkele foto's van mijn werk zodat je kunt zien hoe klein het is. 
Als het goed is ga ik het begin van het jaar mijn hobbykamer inrichten dan kan ik nog meer van mijn hobby met wolletjes genieten. Voor nu nog genoeg te doen dus. 














1 opmerking: