Pagina's

dinsdag 27 januari 2015

Ik en haken?

Je zult het niet geloven, ik ben begonnen met haken. 
Ik had bij de wolwinkel hier een bolletje katoen gewonnen en toen heb ik het idee opgepakt om een mochilla te gaan haken. 
Eerst een ronde gehaakt wat niet mooi werd en te los, nu ben ik met een bezig die echt strak wordt, hoop niet te strak maar dat schijnt niet te kunnen. Had geen haaknaald in de tussenmaat dus deze maar gepakt. Ik kijk wel hoever ik hiermee kom. 
Ook mijn "groene" sokken zijn klaar eigenlijk is het meer herfstkleur. Krijg alleen de kleur niet zo goed op de foto. 
Deze lijkt het beste, in het echt zijn ze wat groener. Deze ga ik dus echt voor mezelf houden heb ik mezelf beloofd. 
Hiervan ga ik ook nog een kleine maat breien, maat 25 ofzo. 
Mijn sjaal in opdracht begint nu op te schieten. Moet ook wel want ik wil aan mijn fair isle beginnen en dat mag ik pas van mezelf als deze af is. Ga wel tussendoor een proef maken. 
Als het even meezit ga ik dit weekend echt verven maar dan moet wel eerst de griep echt uit de deur zijn. Hij blijft me maar plagen maar niet echt genoeg om ziek te zijn. Maar goed ik ben niet de enige wat dat betreft dus tanden op elkaar en ertegenaan. 


1 opmerking:

  1. Ja, al direct een mochila haken, das ni niks. Je hebt daar ontzettend vele mooie patronen in. Ben benieuwd naar dat van jou. De sokken zien er inderdaad niet groen uit, maar dat heb je soms met de kleuren van foto's. Als ze maar lekker warm zijn.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen